ДОБРОДОШЛИЦА

Отварањем овог блога позивамо све родитеље и ученике да кренемо истим путем и својим коментарима и предлозима зауставимо насиље заједно. Желели бисмо да чујемо ваше сугестије и предлоге конкретних акција како да насиљу кажемо СТОП! АКО СВАКО ОД НАС УЧИНИ НЕШТО ШТО МОЖЕ, КОЛИКО ГОД ТО МАЛО БИЛО, ДА ЗАУСТАВИ НАСИЉЕ – СВИ ЗАЈЕДНО МОЖЕМО ДЕЦИ УЛЕПШАТИ СВЕТ.


уторак, 30. новембар 2010.


РАЗРЕД  7-1
ТРЕЋА  РАДИОНИЦA - ШТА ЈЕ СВЕ НАСИЉЕ
 Датум одржавања:13.12.2010.г.
 Време одржавања: од 7:10 до 7:55ч.
 Место одржавања: Кабинет  руског језика
 Присутно: 21 ученик
 Разредни  старешина: Тасев  Бојан

Ученици 7-1 узимају стикере , уз објашњење ОС да на њима напишу прво што им падне напамет након што чују реч – НАСИЉЕ.



 ОС слаже стикере по врстама - понашање, осећање, догађај.



Друга активност: Ученици на стикерима исписују примере насилног понашања, а ОС распоређује их по врстама насилног понашања : Физичко, социјално, емоционално, електронско и сексуално. 

Као асоцијација на реч НАСИЉЕ, деца су записала: тучу, гурање, шутирање, свађа, избегавање некога, бацање и кидање торбе, или капе, претње, крађа, итд.
Дакле, деца лако препознају насиље и оно је груписано према исписаним врстама на великом папиру.
Поента радионице је да у школи нико ти неће рећи ружну реч, нико те не сме шутирати и гурати или избегавати.


ОС коментарише резултате са стикера и истиче  да се бавимо насиљем, како бисмо смањили разне облике насилног понашања и створили осећај сигурности и заштићености у школи и ван ње.


РАЗРЕД  7-1  
ЧЕТВРТА  РАДИОНИЦА  
-КАКО  РЕАГУЈЕМО  НА  НАСИЉЕ-
 ДАТУМ  ОДРЖАВАЊА :20.12.2010.г.
 ВРЕМЕ  ОДРЖАВАЊА : од 7:10 до7:55м.
 МЕСТО  ОДРЖАВАЊА: КАБИНЕТ  РУСКОГ  ЈЕЗИКА
 ПРИСУТНО : 22 ученика
 РАЗРЕДНИ  СТАРЕШИНА: ТАСЕВ  БОЈАН
Материјал за извођење четврте радионице.

,,Бацачи,, и ,,Хватачи,,
 ,, Бацачи,, су у већини и они се осећају снажно и супериорно, док ,,Хватачи,, су у мањини и они теже да ухвате лопту како би се придружили већини, јер су на неки
 начин, како кажу принуђени да се боре за статус, па макар и силу употребили.  


Одељењски старешина даје упутство о даљем току радионице: Како реагујемо у ситуацијама насилног понашања?  
На наредним фотографијама ученици по групама разматрају дате ситуације и представљају их, док остале групе бележе своја запажања.



Разредни старешина записује на великом папиру запажања деце у четири колоне (за сваку групу један део)
Прва група је закључила да се дешава насиље, друга је рекла да насиље ескалира, трећа је препознала заустављање насиља, те четврта сматра да има шансе да се насиље прекине.
Све групе су се определиле за прекид насиља, а РС је изложио кратко предавање  у вези са различитим начинима реаговања у ситуацијама насиља и учењу вештини реаговања а све са циљем спречити насиље.
Поистовећујући се са жртвом или насилником, деца су схватила да се на насиље не одговара насиљем, већ се тражи најбоље мирно решење.

У кооперативној игри-балони преко жеце испољена је снага јединства колектива јер сви балони су остали у ваздуху.
Разредни старешина је изјавио да у колико смо сложни и јединствени можемо се без сумње надати успеху.




Нема коментара:

Постави коментар