ДОБРОДОШЛИЦА

Отварањем овог блога позивамо све родитеље и ученике да кренемо истим путем и својим коментарима и предлозима зауставимо насиље заједно. Желели бисмо да чујемо ваше сугестије и предлоге конкретних акција како да насиљу кажемо СТОП! АКО СВАКО ОД НАС УЧИНИ НЕШТО ШТО МОЖЕ, КОЛИКО ГОД ТО МАЛО БИЛО, ДА ЗАУСТАВИ НАСИЉЕ – СВИ ЗАЈЕДНО МОЖЕМО ДЕЦИ УЛЕПШАТИ СВЕТ.


уторак, 15. март 2011.

Слике са радионице


            III и IV разред;
            Учитељи: Оливера Журкић и Града Антић
Прва радионица: Картице од 1 – 6
Циљеви:
-Упознавање са међусобним разликама (по особинама, припадностима, по томе што воле/ не воле, знају/ не знају, умеју/не умеју, могу/не могу итд.
-Откривање могућности за уживањем у међусобним разликама и бољим разумевањем себе



 

 1. слика: Алекса извлачи картицу са бројем                 2. слика: Марко гестом, без речи, показује          
                                                                                               „здраво“.
       











 3. слика: деца играју игру „Лапа – ду“                4.сл:Учитељ коментарише и резимира садржај  
                                                                                                            радионице.
 
 
5. слика: Различити смо, али смо једнако срећни 

III и IV разред;
            Учитељи: Оливера Журкић и Града Антић
Друга радионица: Заставице
Циљеви:
-Освестити како настаје конфликт/ сукоб, којим се механизмима продубљује, кроз које фазе пролази
      -Овладати конструктивним начином контроле









 1. слика: „Касуко“ тим покретом и звуком                     2. слика: Деца играју игру „Заставице“
    показује своју снагу
3. слика: Води се разговор и врчи анализа
    игре „Заставице“ – Бавимо се собом, а не   
    другима!
III и IV разред;
            Учитељи: Оливера Журкић и Града Антић
Трећа радионица: Шта је све насиље
Циљеви:
ü  Препознавање различитих врста насиља
 
                1. слика: Учитељ и деца препознају врсте насиља                   2. слика:Мирко износи 

   примере насилног понашања 

3. слика: Никола                                                                         4. слика: Милан
На сликама 3, 4 и 5 деца показују покретом, изразом лица, гестом, положајем тела како изгледа када се у школи осећају пријатно, заштићено, сигурно.
III и IV разред;
            Учитељи: Оливера Журкић и Града Антић
Четврта радионица: Како реагујемо на насиље
Циљеви:
-Уочавање различитих начина реаговања
-  Сагледавање карактеристика различитих начина реаговања
- Разликовање квалификовања од описивања
 

1. слика: Учитељ припрема радионицу                      2. Игра „Бацачи и хватачи“ (Како је бити  

                                                                                                             већина или мањина)
 


       3. слика: Групе добијају задатке                            4. слика: Плакат са описом задатих 
                                                                                          ситуација које су деца приказала


 5. слика: Деца су активна  у игрици  „Балони преко жице“

III и IV разред;
            Учитељи: Оливера Журкић и Града Антић
Пета радионица: Писана и неписана правила
Циљеви:
-  Упознавање ученика са појмом и значајем правила
- Упознавање са начином доношења правила
-  Доношење одељенских правила

 
 
                          1. слика: Виолета бележи одговоре својих  другова                         
                 

 2.слика: Мини предавање о значају правила и начину доношења правила


3. слика: Ученици су извели писана правила

   
4. слика: Деца играју „Занимљиву географију“, игру у којој постоје јасна правила 
 

5. Радост победничке екипе
 

II разред;
            Учитељ: Радован Ранчић
Прва радионица: Картице од 1 – 6
Циљеви:
-  Упознавање са међусобним разликама (по особинама, припадностима, по томе што воле/ не воле, знају/ не знају, умеју/не умеју, могу/не могу итд.
- Откривање могућности за уживањем у међусобним разликама и бољим разумевањем себе




 2. слика: Павле извршава извучени задатак, прича
      шта воли, а шта не воли да ради
 
II разред;
            Учитељ: Радован Ранчић
Друга радионица: Заставице
Циљеви:
-      Освестити како настаје конфликт/ сукоб, којим се механизмима продубљује, кроз које фазе пролази
Овладати конструктивним начином контроле

1. слика: „Заставице“ – пренос сигнала
 
2. слика: Победнички тим поставља правила


II разред;
            Учитељ: Радован Ранчић
Трећа радионица: Шта је све насиље
Циљеви:
-      Препознавање различитих врста насиља
 
 
                                        1. слика: Учитељи коментаришу врсте насиља                                              
 
2. слика: Јована наводи пример насилног понашања и
        сврстава га у одређену групу
 
 
II разред;
            Учитељ: Радован Ранчић
Четврта радионица: Како реагујемо на насиље
Циљеви:
-      Уочавање различитих начина реаговања
-      Сагледавање карактеристика различитих начина реаговања
-      Разликовање квалификовања од описивања
 
 
1. слика: Деца играју „Бацаче и хватаче“ под будним оком учитеља


 2. У свим задацима групе активно раде


II разред;
            Учитељ: Радован Ранчић
Пета радионица: Писана и неписана правила
Циљеви:
-      Упознавање ученика са појмом и значајем правила
-      Упознавање са начином доношења правила
-      Доношење одељенских правила


1. слика: Ања са учитељем коментарише правила
 
2. слика: Играмо игру са јасним правилима
   „Црно – бело“
 
 
 






Нема коментара:

Постави коментар